برطرف کردن جای سوختی سیگار

برطرف کردن جای سوختی سیگار


برطرف کردن جای سوختگی سیگار از روی مبل

اگر فردی هستید که دائما درحال سیگار کشیدن می باشید می توان گفت لوازم منزل شما همیشه در معرض سوختگی قرار می گیرد که یکی از این لوازم مبل منزل می باشد بنابراین دائما باید در فکر از بین بردن جای سوختگی بر روی مبل ، پرده و … باشید. افرادی که در منزل سیگار می کشند باید اطلاعات زیادی در رابطه با برطرف کردن جای سوختگی سیگار از روی لوازم منزل داشته باشند ، برای برطرف کردن جای سوختگی سیگار از روی مبل راه کار هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی این راه کار ها می پردازیم.

تماس باما

۰۲۶۹۱۰۰۸۶۸۷

سفارش آنلاین
برای ثبت خدمات مبل شویی  کلیک کنید

اقدامات لازم پیش از برطرف کردن جای سوختگی سیگار

پیش از آنکه برای برطرف کردن جای سوختگی سیگار از روی مبل دست به کار شوید باید دقت کنید که میزان سوختگی مبل تا چه حد می باشد و سپس از طریق میزان سوختگی به برطرف کردن آن بپردازید ، جای سوختگی سیگار بر روی مبل دو حالت دارد که این دو حالت عبارتند از :

  1.  حرارت خاکستر سیگار بسیار خفیف بوده و اثری که از خود برجای گذاشته است در حد لکه می باشد و به راحتی پاک می شود.
  2.  میزان سوختگی به حدی بالا می باشد که سبب ایجاد حفره در مبل شده است.

روش های برطرف کردن جای سوختگی سیگار از روی مبل (در حدی که به اندازه ی لکه بوده و قابل پاک شدن است)

۱- برطرف کردن جای سوختگی سیگار از طریق استفاده از جوش شیرین

یکی از راه های برطرف کردن جای سوختگی سیگار استفاده از جوش شیرین می باشد. برای انجام این کار تنها به جوش شیرین ، کمی آب و جاروبرقی نیاز است به گونه ای که ابتدا جوش شیرین را به همراه کمی آب ترکیب کنید تا به صورت یک خمیر چسبنده درآید سپس خمیر بدست آمده را بر روی لکه ی روی مبل گذاشته و کل لکه را با خمیر پوشانده و صبر کنید تا خشک شود ، پس از اینکه خمیر کاملا خشک شد روی آن جاروبرقی بکشید و در نهایت از طریق پارچه ای مرطوب روی سوختگی را دستمال بکشید.

۲- برطرف کردن جای سوختگی سیگار از طریق مایع پاک کننده

برای برطرف کردن جای سوختگی سیگار از این روش وسایلی مورد نیاز هستند که این وسیله ها شامل مواد شوینده ی مایع ، برس مخصوص شست و شوی پارچه ، مایع لباسشویی و سفید کننده ی اکسیژن یا کلر می شوند. در اولین مرحله پیش از شروع هر کاری برس مخصوص شست و شو را روی قسمت هایی از مبل که دچار سوختگی شده است بکشید تا خاکستر های موجود از روی مبل جدا شوند. مقداری مایع لباسشویی را بر روی محل سوخته بریزید آنقدر بمالید مواد سوختگی در آن حل شوند و سپس شروع به شست و شوی آن ناحیه نمایید. پس از اتمام تمامی این مراحل اجازه دهید تا مبل کاملا خشک شود ، اگر بعد از خشک شدن هنوز هم اثری از سوختگی بر روی مبل دیده شود می توانید از پاک کننده ی اکسیژن و یا کلر نیز برای از بین بردن جای سوختگی کمک بگیرید.

تماس باما

۰۲۶۹۱۰۰۸۶۸۷

سفارش آنلاین
برای ثبت خدمات مبل شویی  کلیک کنید

روش های برطرف کردن جای سوختگی سیگار از روی مبل (در حدی که بر روی مبل حفره ایجاد کرده باشد)

اگر میزان سوختگی در حدی باشد که بر روی مبل حفره ایجاد کند برای برطرف کردن جای سوختگی  از روی مبل وسایل رو به رو مورد نیاز می باشند :

  1. یک عدد کتاب
  2. کاغذ مومی (وکس)
  3. چسب پارچه
  4. قیچی ناخن. برای انجام این کار ابتدا قسمتی از مبل را که دچار سوختگی شده از طریق قیچی ناخن بریده و کاملا آن ناحیه را جدا کرده و پس از آن یک تکه ی کوچک از پارچه ی مبل را در دیدرس نمی باشد مثل پشت مبل ببرید و آن تکه پارچه ی بریده شده را به هر نحوی که میتوانید داخل سوراخ مبل برده و چسب پارچه را دور لبه ی داخلی سوراخ به وجود آمده بزنید.

پس از اینکه تمامی این مراحل را انجام دادید یک کاغذ وکس روی محل سوراخ بزنید و پس از آن کتابی بسیار سنگین را روی آن بگذارید تا از طریق فشاری که توسط کتاب وارد می شود پارچه و حفره کاملا به یکدیگر بچسبند. پس از آنکه از چسبیدن پارچه به حفره مطمئن شدید کتاب را بردارید و به آرامی کاغذ مومی را بکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *